Schimbarea zicalei din „Las’ că merge și așa” în

”Ne asumăm responsabilitatea de a face să fie din ce în ce mai bine!”

Totul pleacă de la o simplă decizie susținută disciplinat, cu perseverență.

Acțiuni mici și bine definite, care pot transforma frustrarea în speranță și mulțumire pe termen lung.

Am auzit de prea multe reproșuri, dar nu prea am văzut acțiuni de schimbare.

Asta se poate transforma.

Vreau să devin Client Expert!

De ce?

Ne dorim să primim mereu mai mult decât oferim și numim asta negociere, ceea ce este bine la un anumit nivel, dar prea puțin ne concentrăm să oferim valoare adăugată unui serviciu sau produs, valoare care ar aduce garantat mai mult.

Vreau să învăț să ofer înainte de a primi.

Toți suntem clienți și depindem de serviciile și produsele altora, încă din naștere.

Însă nu toți alegem să oferim înainte de a primi, iar aici este problema de rezolvat.

Ideea aceasta se va transforma cu timpul într-un proiect pe termen lung, prin implicarea în educație de calitate.

Educație din surse nelimitate de inspirație și exemple vii de

”AȘA DA!”

Învățăm și creștem împreună.

Vreau să devin Client Expert în primul rând pentru a da un exemplu de atitudine corectă, pentru crearea unei experiențe memorabile în interacțiunea cu clienții, de ambele părți.

Un client fericit valorează mai mult decât orice buget de publicitate.

Cum putem face asta?

În primul rând prin educarea clientului, acțiune care se desfășoară pe termen lung și începe acum.

Scrie-mi un scurt mesaj folosind formularul de contact aflat aici.

Voi lua legătura cu tine și vom stabili împreună toate detaliile.

Cine este Client Expert?

  • Orice „client pretențios” care știe să ceară în mod respectuos valoare pentru banii cheltuiți.
  • Un client care oferă feedback constructiv la orice problemă.
  • Cel care știe că evoluția (bunăstarea) se bazează pe atitudinea fiecărui individ în parte.

Ce face Client Expert?

  • Ajută furnizorii de servicii și produse să se adapteze nevoilor clienților.
  • Studiază procesele de vânzare și propune modificări/ajustări.
  • Încurajează și pune în evidență exemplele pozitive.