Mai mult pentru mai puțin ? (studii de caz)

De unde să ofer mai mult dacă eu nu am deloc?

Am ceva dar mă gândesc să primesc mult mai mult decât valorează ceea ce ofer!

Propozițiile de mai sus funcționează într-un sistem care se sabotează singur și care generează frustrare de ambele părți.

Mă gândeam să scriu un articol cu ”așa da” versus ”așa nu” dar m-am răzgândit imediat pentru a exemplifica exact la ceea ce mă refeream când mi-a venit ideea acestui articol.

Mai mult pentru mai puțin sau mai puțin pentru mai mult?

Dar cum aș putea face altfel?

Eu zic ”mai mult pentru și mai mult :-)”!

Folosește-ți imaginația pentru a oferi mereu mai mult decât primești.

Echilibrul este important și nu încurajez pe niemni să exagereze, asta poate însemna faliment.

Totuși, probabilitatea de a primi mai mult când faci un efort suplimentar de a adăuga valoare este crescută.

Nu mă refer aici la adaosul comercial ci la percepția clientului față de ceea ce a primit.

Contează adaosul comercial și profitul care rămâne din el dar adevărata valoare adăugată poate genera un bulgăre de mulțumire care aduce mai multe vânări cu un efort mai mic.

Iată două studii de caz (experienție personale) care au adus satisfacție de ambele părți, pe termen lung .

Optimizarea costurilor de publicitate.

Crearea și administrarea de conținut video pe Youtube.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *